Okej killar, varning för tjejigt inlägg.

Som ni säkert redan vet (eller inte..) så ska jag ju klippa mig imorrn. Har bytt frisör också eftersom jag aldrig finner nån jag är nöjd med. Hoppas jag blir det denna gång!
Har googlat bilder hela dagen på hur jag vill ha mitt hår... Eftersom jag har typ två olika längder i mitt hår så ska jag klippa så att överhåret blir lika långt som underhåret. Ni fattar säkert inte mina fina förklaringar men.. :P Ja och då kommer jag bli tvungen att klippa rätt kort eftersom mitt överhår är rätt kort. Jag vill ha samma läng på håret liksom.
Okej, det är kanske inte så kort egentligen. Men för mig är det de :P

Olivia till höger (bild: moderniteter.blogg.se)

 


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

tack så mycket :) Hoppad det gick/går bra hos frisören, lycka till! :)

2010-04-26 @ 14:47:18
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Anonym

Hej, Fin blogg !
Kan du gilla denna sidan, och kanske hjälpa mig att få mer likes på den, (rekomendera eller så..)
Skärgårdsdoktorn blir till film 2012, tusen tack i förhand !

http://www.facebook.com/pages/Sk%C3%A4rg%C3%A5rdsdoktorn/409272322435597#

2012-06-26 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0