APRIL ta slut nån gång!

Wow, besöksrekord här. Roligt!
Riktigt härlig dag idag! Tog en powernap hos farmor så jag skulle kunna orka med hoppningen på eftermiddagen. Den gick.. rätt bra faktiskt. Dock höll jag på att trilla av typ 7 gånger eller nåt. Jävla vägrar-häst :P Men annars så! Fick åka hem snabbt som attan och slänga i mig allt vad brödlådan hade att erbjuda och iväg då till frissan. Smärtsammare besök har jag då aldrig varit med om :O Hon hade en hätta som satt så konstigt och hårt på mitt huvud så hela skallen domna bort och jade huvudvärk för 10 pers.
Slutresultatet har ni ju redan sett.
Jag är grymt nöjd över frisören! Bästa jag varit hos. Även resultatet av min skalle, haha ;)

Köpte jordgubbar också, det var gött.
Ursäkta mina väldigt putande kuksugarläppar som någon kallade det.


Kommentarer
Postat av: josephine

mums!

2010-04-27 @ 15:38:59
URL: http://josephinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0