Visste ni att...

...jag är ett november-barn?
...det bästa jag vet är att resa?
...jag en gång i tiden bröt lilltån?
...jag nog är väldigt fåfäng?
...jag har rötter i daaalen?
...jag alltid kommer försent?
...min käraste ägodel är min ring från Grekland?
...jag nog är den största djurvännen som finns?
...jag vill rädda jordklotet?
...jag aldrig haft vattkoppor?
...jag egentligen inte alls är så brun i grunden utan det mesta är solarium och alla utomlandsresor?
...jag är livrädd för att gå ut gymnasiet?
...sommaren 09 kan ha varit den bästa sommaren någonsin?
...jag är en jävlig slösare när det kommer till pengar?
...jag inte alls lägger ner mig i skolan? (Och med detta menar jag inte att jag är stolt äver de)
...jag inte har nån aning om hur man lagar mat?
...jag tycker min vän Elina Andersson är den mest fachinerade människan som finns?
...jag bor i ett ljusblått hus?
...jag spelat tväflöjt en gång i tiden?
...jag egentligen hatar att prata i telefon?
...jag hur lätt som helst kan sova bort en hel dag?
...min största dröm (musikaliskt eller hur man säger) är att få se Bruce Springsteen och Coldplay?
...jag har en jävlig respekt för höga ljud?
...Peace and Love är bland det roligaste jag varit på?
...jag hatar att flyga?
...jag aldrig haft en pojkvän?
...jag är rätt nöjd över mitt liv förutom att jag en gång tappade bort mitt kors jag fick på konfirmationen? (Haha)
...jag är livrädd för att komma ut i det riktiga livet?
...det enda jag gör när jag är hemma är att äta? (man kan ju inte direkt tro det när man ser min kroppsform)
...jag ridit sen jag var runt 9 år?
...jag har en rätt högljudd familj?
...jag inte har en aning om vad jag vill bli?
...min högsta dröm är att få en hund?
...jag är livrädd för ufon?
...min dröm-man är en grek?

Kommentarer
Postat av: elina

haha mig kom du på bara för matlagningen precis innan:'D vet inte om det är bra eller dåligt. Puss sofia<3

2010-04-07 @ 00:13:12
Postat av: Sofia

haha nej för jag hade en klar lista, sen kom jag på massa mer saker och då satte jag bara in dem var som helst :P det måste ha varit en slump ;)

2010-04-07 @ 00:37:32
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0