Glo-time

Jag och Maggan har haft ett slags film-maraton dom senaste dagarna. Vi har ju absolut inget att göra så då ser vi på film ;) Första dagen såg vi Troja hos Myggan. Älskar den filmen men blev väldigt paff när Akilles dog då jag helt glömt bort det, haha.. Arg blev man iaf!! Dagen efter såg vi på Gladiator med Ellen. Första gången för mig och jag grät som en valp. Kan fortfarande inte förstå hur jag kan gråta så till filmer när jag aldrig gjort det förut :S Och igår såg vi Session 9, en skräckis. Den var sjukt seg och konstig. Så jag vill att någon mer ser den, för mer komplicerad film har jag aldrig sett!! Så någon kan förklara eller nåt, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0