Liten tripp

Efter typ 3,5 timmars sömn inatt drog jag, Magg, Elina och Sofia till Karlstad! Blandad musik i bilen men tyckte Sofia hade bränt bra skivor för flera år sen när det var kentlåtar lite här och var :D:D Väl framme shoppade flickorna men såklart inte jag. Köpte mat för alldeles för mycket pengar. Fick en smörgås och en ljummen "must" som skulle vara väl kyld, inte okej... Lina träffade vi också :D
När jag var hemma ringde mormor och berättade planerna för imorgon. Jag ska nämligen passa min yngsta kusin imorrn och på fredag. Roligt faktiskt så man har nåt att göra!
Jag ska laga mat åt henne.
Jag vet inte ens hur man kokar potatis.
Jag antar att hon får leva på fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0