Får bli att youtuba

Det är en till grej jag hatar. Jag har inte ett minne kvar från Kents konsert på P&L. För det första sket jag i att ta med kameran för jag ville verkligen inte ha med mig en väska på den konserten (killar, ja det förstör jävligt mycket). Så därför har jag inget att kolla tillbaka på heller. Det enda jag minns med klarhet är när jag grina till M. VARFÖR SKA DET VA SÅ? :(:( Jag åkte ju dit för att få en kent injektion, som varar en tid. Men jag har glömt precis allt!! Jag tycker det är skitläskigt! Var det trängslen som gjorde att jag koncentrerade mig mer på det? Men fan, jag vill verkligen minnas men kommer inte ihåg ett skit ;(

Kommentarer
Postat av: Martin

Skyll på trängsel och annat tjafs, du var väl för full? ;)

2010-08-02 @ 18:55:44
URL: http://mbengtsson.wordpress.com/
Postat av: v.

HÖRRU! jag har ju film du ska få! :) gäller bara att pricka in att vi håller till på msn samtidigt. (jag är väldigt sällan inne där nu för tiden..) säg bara till! :D

2010-08-08 @ 19:24:29
URL: http://victoriaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0