13 December

Alltså, idag blev vi inte besvikna på vårt Luciatåg iallafall! Jag och mina fior var såklart typ sist in i kyrkan så vi fick kuta över halva salen för att få bra plats. Johanna var SÅÅÅÅ fin som Lucia, du fick nästan vitt hår tillslut haha:) Vilket engagemang säger jag bara. Rös till några gånger till och med! Så alla som var med, var STOLTA för ni gjorde ett jättebra jobb! Speciellt du Sofia som var sjuk :*

Fick inga bilder :( :( :( :( Så här kan ni föreställa er en bild på hur det hade kunnat sett ut!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, va söt du är! Alltså jag stod bara där fram och tänkte "undrar hur falskt det låter egentligen.."

2010-12-14 @ 13:49:42
URL: http://damdadidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0