Erase Me

Men visst lyckades vi med gårdagen också? Jodå, lite förparty hos Frykholm's med bara massa manligt sällskap, vidare ner i en FULLPROPPAD bil ner till grannbyn Sunne, träffa Jossi och senare in på PP. Debuten för både mig och Elina, men det dög då! Massa dans och glas-splitter senare skulle vi åka hem. Alla 7 i en liten bil. Jag visste att vi skulle bli tagna av polisen och visst blev vi det! MEN som tur var fick de larm och de var tvugna att åka iväg. Vilken tur man kan ha!!
Efter en väldigt knäpp hemfärd stupade jag i säng runt halv 4.
Någon ville gifta sig med mig igår. Naaaaaaw tur att någon tycker om mig!! ;)


Det är så skönt att vara med er, för ni bryr er inte så mycket. För er behöver man bara vara och fokusera på det som är viktigast! Det låter som det fetaste smöret i världen, men det är sant :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0