Julen, igen.

Julafton. Alla presenter var SUPERbra! Fick världens snyggaste örhängen, Sims 3 (jag kommer ruttna framför datorn), en fin liten Buddha, ett par stövlar som var helt fel som vi skickade tillbaka men fick ett par nya (får se bild sen kanske), ett fint nattlinne osv. Hängde med släkten hela kvällen:)

Juldagen. Vi förfestade hemma på min matta och försökte få igång musik, typ hela kvällen. Sen drog vi vidare till Stjernehallen (!!) där alla andra var. Och hör och häpna jag hade faktiskt skitkul!

Sen blev det typ inge mer bilder, hahah usch så fult. Jag och Ellen hade egotime inne på Gustens toa. På festen spelade de HÅKAN! Jävlar vad vi shakea.

 

Nu ska jag laga mat åt hela familjen. Mamma betalade mig 700 spänn för det..... Så hemskt är det tydligen för mammor att laga mat :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

livets mening: sims3 <3

haha, känner att alltid om du skriver om sims så kommenterar jag. No-life varning

2010-12-29 @ 17:47:05
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla som säger att sims är tråkigt har fan aldrig riktigt testat det haha.

åh tack vad glad jag blir :) ja det är lite nervöst och så för på måndag åker jag. Håller på att packa just i detta nu.

2010-12-29 @ 19:02:21
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: skrell

FAN VA FIN DEN SISTA BILDEN VAR. TACK FÖR DEN! :)

2011-01-10 @ 17:07:35
URL: http://ellensimfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0