Miljömåndag

Alltså, jag är världens städ-människa. Mitt rum har inte överflöd med grejer och jag är noga med att varje sak har sin plats. Är något på fel plats blir jag arg. NU har jag lyckats tappa bort min TV-dosa! Hur fan lyckas man med det?? Det finns liksom ingenstans för den att ta vägen typ?! Elina du såg inte vart jag la den förut?

Annars har vi idag ägnat halva dagen åt något som heter "Wake up call" som informerar vad som håller på att hända med jorden osv. SVINkul om jag får säga det själv! Den ena som höll i det var väldigt... fin. Tror många lyssnade bättre för att han var liksom en av oss. Han var hur duktig som helst! I slutet skulle vi starta egna företag på 30 min eller nåt som skulle förbättra världen på något sätt. Väldigt svårt men roligt :)

Något annat roligt då.... Jooooo jag fick hem mina två hårband från ASOS idag :) Fiiiina! Säkert ingen annan som tycker det men.
Sen kom jag att tänka på. Båda var gjorda av acryl. IIIIINNNTEEEEE bra för miljön och massa kemikalier! Tar hur mycket energi som helst av att framställa sånt tydligen. Usch jag vet det har satt sig på hjärnan, men om det bara fanns MÖJLIGHETER att köpa annat än dåliga material så skulle jag det. Men det finns ju liksom inte....

Nu ska jag spela Sims och äta polkachoklad och sen träna på dressyrprogram........ Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack och Bock!

2010-12-06 @ 18:31:37
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/
Postat av: Fanny

akryl, att du blev så upprörd över det, haha gud du är för go alltså

2010-12-07 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0