16 Februari

Tjohooo bloggen! Igår satt jag och försökte göra designen lite finare. Tycker det är OK nu iaf! Sitter nu och väntar på mamma och pappa så jag kan få skjuts neråt till någon affär och köpa lite gott för ska till Fanny som fyller hela 18 år idag!!!!!!!!!!!!!! Wohoho först av alla i vårat gäng, och sist blir jag! :( ÅH... Aja, ska ha kul hos henne osv, kanske en sup eller två? ;)


(Här ska en bild på Fanny va men jag har ingen på den här datorn, du är ju som sagt lite kameraskygg ;))

Kommentarer
Postat av: P

Ont om bilder på dig SL!

2010-02-17 @ 23:25:46
Postat av: Sofia

I'm sorry! Finns inte mycket att lägga upp!

2010-02-18 @ 01:03:34
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0