26 Februari

Kort dag som vanligt på fredagar, gick raka vägen hem och sov till 6 eller nåt... Då ringde Magg och ville ha mig till Karlstad på fest och tåget gick om en timme. Det blev tyvärr lite för snabbt inpå så jag blev hemma! Så nu ska jag snart gå ner och sola med Sofia (jävligt välbehövligt) sen ska vi upp till mig och mysa:) Imorrn vill jag till Karlstad. Jag tror det får bli så också!

Ouuuuh det händer liksom mycket nu.
  • Har fått väääärldens historia-uppsats vi ska skriva. Gissa vad jag valde? Familjen Romanov, den sista tsarfamiljen. Hehe kalla mig nörd..
  • Jag funderar varje dag framför spegeln om jag ska klippa "kort" eller inte. Håret är viktigt för mig så jag kan inte bara göra nåt sådär utan att tänka..
  • Nästa vecka fyller Elina 18 år!!!!!!!!!!!! Det blir partypartyparty hos henne och jag måste hitta outfit. Jag orkar inte med fler klädkriser nu så det får rätt så säkert bli Karlstad imorrn!
  • Det snackas om Branäs, ska man med eller inte? Jag VILL, men det blir ju lite pengar + att jag har inga skidor eller nåt nu..
  • Huuuuuur ska vi fixa att ta oss till Örebro?
  • ++++ att jag inte får låta något annat rinna ut i sanden

Ja det kanske inte var så mycket, men det cirkulerar liksom varje dag i mitt huvud så det blir lätt stopp i hjärnan :P

Nej men ha en rolig fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0