Mammor som lägger sig i

Mamma kom precis in i mitt rum, hon hade mobilen i handen. Då tänkte jag, jaha vad behöver hon hjälp med nu då? Nej då kommer hon och sätter sig bredvid mig och säger: "Sofia, kan du skriva åt mig? Skriv såhär till Markus (min bror på.. öh han är 95a) 'Du får inte pussa på tjejerna om dom har munsår' gör du det åt mig?"
Jag: ?!?!?!?!?

Är hon helt störd eller? Jag skrek att sånt ska hon fan inte lägga sig i :P Jag skulle näst intill slå ihjäl henne om hon sa nåt sånt till mig. Ska han pussa på sin tjej eller va fan det är så skiter han nog i om hon har munsår eller inte. Vet ni vad hon sa till försvar? "Ja men har man en gång fått det så försvinner det inte" Skadad av sitt jobb antar jag... Jag ska inte bli farmaceut iaf. Hon är galen!

Kommentarer
Postat av: Fäny

AHAHA fan va härlig hon är!

2010-02-06 @ 20:43:50
Postat av: Johanni

HAHAHAHAHHA, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!! :D:D:D

2010-02-07 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0