nattinatti

Ojojoj vilken dag... Har varit i Karlstad och handlat endel och umgåtts med flickor. Kom hem och stressa och pratade i telefon. Gjorde mig iordning för att dra vidare.. Det var typ kul, dock väldigt ont i magen. Jag och Elina träffa på en kanin som behövde vatten. Jag, Simon, Emmeli och Elina åt pizza på Martins gym/badrumsgolv, det var lite konstigt. Men nu är jag hemma, stod 3 rådjur utanför mitt hus och jag förssökte smyga på dom och det gick lite bra men sen sprang dom.. Nu är jag törstig som ett djur och kissnödig så tyvärr får jag nog lämna sängen i 5 minuter.

Imorrn ska jag prata med mamma för jag har nämligen hittat mitt drömplagg.

Hihi godnatt

Kommentarer
Postat av: :)

Visa grejerna från karlstad! :)

2010-03-01 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0