This is not funny.

Aha. Alla hjärtans dag idag då! Har varit ensam i huset typ hela dagen, har inte pratat med nån mer än Elina tror jag? Ligger just nu i sängen och ser på något på TV, ingen aning om vad det är för nåt. Har mensvärk så jag flyger i taket snart, vill äta allt jag får tag i, vill inte ha skola mer, måste ha vår innan jag går under. Lite tankar från mig :))))) Kanske ska gå ner till Elina? Den här dagen har sugit KUK! (Skrev jag nyss kuk?)
Sket i att gå på friskisen också, kände att om jag går dit kommer jag bara börja grina när det börjar bli liiiie för jobbigt.

Igår var jag på fest föresten, hos Sofia! Men det var nyktert iaf, för mig. Nere i hennes källare fick det plats mer folk än jag trodde! Vid 12 gick vi uppåt och hamnade tillslut hemma hos lilla Fredrika i hennes lägenhet med huuur mkt folk som helst, om man tänker på hennes utrymme liksom. Där var det trevligt :)

Nu ska jag till Elina.

Kommentarer
Postat av: Johanni

GLAD VALENTIN!

2010-02-14 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0