Vad jag gör i helgen...

Igår när vi inte alls egentligen skulle göra nåt speciellt blev vi bjudna på party och ja det tackar man väl inte nej till:) Så jag, Ellen, Elina och Magg klämde in oss i den minsta bilen i världen (ja det var massa killar också) och åkte till utterbyn to da Lannges place! Även om vi inte var så många så var det skitkul ändå :D Våra danser slår väl allt, haha! Fick träffa min fina vän Dedor också ♥♥ Vid 2 ungefär blev det en icke så rolig hemfärd! Fyfan, att folk inte förstår vad som är farligt!!!!!!! Jossa blev min nattkompis och har fikat med våra andra flickor idag på Wiener :)
Och jag som egentligen skulle ha varit ner till Sunne idag och hälsat på nån, men det fina vädret hindrade mig, KUL!!!!!!! Jaja ska dra vidarare idag igen, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0