Onsdag 3/2

Idag fick jag äntligen gå till skolläkaren med mina prickar på magen. Eller ja det är väl två leverfläckar egentligen som jag stör mig riktigt mycket på. Dom är inte värst fina och jag river sönder dom hela tiden. Så nu äntligen ska dom bort!!

Annars har jag en fri dag idag, inga grejer ska va gjorda till imorrn. HÄRLIGT! Det firar jag med:

Föresten! Jag och Sofia var på bio nu ikväll, såg Paranormal Activity. Har aldrig sett skräck på bio förut, så det var ju en ny upplevelse... Hoooo den var lite seg i början, men sen så :| Fyfan, kommer bara sitta och tänka att det ska rusa nån ner för trappen (som det gjorde i filmen) med såna hårda steg. Men ja, se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0