Kan ingen bli till verklighet?

Alltså, drömmar... Nu för tiden drömmer jag bara om saker/människor jag tänker på/har hänt/kommer hända osv. Annars kan det ju vara drömmar hejvilt med att man fäktas med lejon och åker jorden runt på en flygande matta. Ja, iaf. Det ni vad jag drömde om inatt? Ett par skor! Eller det var väl inte vilka skor som helst, utan det var Sam Edelman bootsen. Ja, dom är ett par sånadär drömskor man aldrig kommer få. Eller inte just nu iaf. Jag vet att Elina är nära som fan, är sååååååååå avis på kvinnan. I drömmen hade jag köpt dom på Vacka hem, och för er som inte bor i Torsby så är det typ en inredningsaffär. Dom bara stod där. Glänste.... Ååååh och sen stod dom bara o mitt rum, fattar ni!! Vilken lycka!! Att vakna på morgonen tog hårt på mig.... :(

Se på dom!!!

Men inatt hade jag tänkt drömma om Jude Law.


Kommentarer
Postat av: Johanni

Haha. Skräll att jag aldrig hört talats om eller sett de där skorna!

2010-02-08 @ 16:26:57
Postat av: Sofia

men johanna!!! de där är allmänbildning!! bilden kommer på högskoleprovet! ;)

2010-02-08 @ 19:19:38
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: marie

de skorna är riktgit snygga!

2010-02-09 @ 00:53:59
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0