Gulligull

Fina Isa som jag red idag!

Min favvis :') Acke

När jag och Linn skrittade av idag var jag bara tvungen att ta kort. Sååå himla fin vinterdag ♥ Hoppningen gick åt skogen. Men ni ska veta vilken jävla raket Isa är, så det var inte lätt!
Har förövrigt varit en jävla zombie i skolan idag.. Ett tips är att inte vara vaken till 2 på nätterna. Satt på engelskan och verkligen plågade mig för att hålla mig vaken!
Ikväll ska jag röra på min lilla kropp och sen ska jag sova. Tänker INTE plugga tyska eller samhäll. Det är viktigare att sova och må bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du rationaliserar, ljuger för dig själv för att det ska kännas bättre, ang sova må bra och provpluggandet :D haha,jag kan allt min psykologi jag :D

2010-02-08 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0