9 Februari

Idag har det varit en bra och effektiv dag! Jobbade bra på både matten och tyskan. Och det var fan viktigt för matten är jag lite efter i tänket med. Problemet med matten är att jag fattar nästan alltid när vi gör massa grejer på tavlan men när det väl är prov eller jobbar i böckerna så fattar jag helt enkelt aldrig frågorna. Stort problem. Och tyskan.... 3 timmars prov imorrn och jag har inte ens kollat på det. Men det skiter jag i för språk är fan språk, det går alltid i sista hand :P
Har även sökt sommarjobb och beställt klipptid! Men klipptiden måste jag nog ändra för jag skulle tydligen ta bort mina fläckar just samma dag. Får göra det redan första dagen på sportlovet!

Nej nu ska jag äta en apelsin och fundera över vad jag ska bli när jag blir stor.


Kommentarer
Postat av: P

http://www.youtube.com/watch?v=YuvqIZTzCAM

2010-02-10 @ 17:21:39
Postat av: Sofia

sv: inte? Ja nu åker vi! Jag får försöka höra om husvagnen ^^

2010-02-10 @ 22:55:34
URL: http://damdadidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0