YEEEY

Ja, dagens grej var ju som sagt inlägget under!! När jag kom till skåpet och kollade mobilen skrek jag rakt ut och kröp ner på golvet, highfivade med Andreé som tydligen också fick nåt önskad band. WOHO!!!! Nu är det fan bara Håkan som fattas, sen kan jag åka dit bara för att se på högst 5 artister, för sååååå många bra är det ju inte än..

En annan grej som var sjukt kul idag var när Rasmus berättade att hans hund hade blivit attackerad av en hök igår när hans pappa var ute och gick med den. Alla pratar om den hunden att den är så knäpp och lat, därför blev det så jävla mkt roligare! Hahaha herregud...

Volleyboll på gympan nu. SJUUUUKT ringrostig sen sommaren så det gick ju lite sådär. Men vi tjejer ska nog ta hem några vinster på turneringen, eller? ;) Nu ska jag alldeles strax till Lina för en fika med tjejerna, sen ska jag även försöka tänka på hur jag ska göra imorrn.. Hoho.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet hur jag tycker att du ska göra :D

2010-02-23 @ 21:13:53
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: skrell

Hon vet hur alla tycker att hon ska göra;)

Nej men du ang bilderna som jag tog hos linis, från fikan. Så äre bara du säger till så skickar jag bilder:)

2010-02-24 @ 22:06:39
URL: http://ellensimfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0