21 januari

Skönt att redan va hemma klockan 2! Rätt bra skoldag, på specialidrotten fick vi se filmen från i torsdags när vi hoppade bana. Man blir alltid nervös när man får se sig själv rida för man vet ju aldrig hur det kan se ut :P Och sen när man sitter på hästryggen ser hindren galet höga ut men på filmen ser dom bara ut att va en halvmeter! Tårta fick vi också eftersom Ida ramlade av sist ;)

Nu hade jsg tänkt läsa VR och även sova en stund innan jag ska iväg och rida kl halv 5. Sen vid 8 blir det ett stations/medelpass! (Idag ska jag äntligen få sova tidigt)


Seriöst, är det nån som vet hur man kan sluta höja på ena ögonbrynet hela tiden? Jag har problem! Eller ja, jag och Miss Forni.

Kommentarer
Postat av: Sofia

värsta va du tränar människa! Bäst att du ser upp så att de inte blir en vana (A)

2010-01-21 @ 16:49:43
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: lina

jag tror att michaela har väldigt olikformade ögonbryn också :D va du är söt förresten. puss!

2010-01-21 @ 19:04:21
Postat av: Tarmen

sounds nice^^

det är jätte lätt, sluta göra det!

2010-01-22 @ 17:07:35
Postat av: mmmmmmmmmmm

ge det till mig! vill också kunna ><

2010-01-23 @ 06:59:28
Postat av: Sofia

lina: ja det måste hon nog ha, inte en bild där hennes ögonbryn är i samma höjd :O (L)



tarm: inte lätt, har gjort det i hela mitt liv..



magg: haha det vill du inte jag lovar dig, man ser bara galen ut :P

2010-01-23 @ 15:27:50
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0