2 Januari

Idag åkte jag till Karlstad med mamma, pappa och broder. Själv var man ju helt död när jag skulle upp eftersom jag aldrig lägger mig i tid. Och neeej jag skulle inte shoppa igen :P Bara ha nått att göra. Äckligt mkt folk överallt, ååh blir så galen på folk som går så sakta och inte kan högerregeln (inte högerregeln när man kör bil, utan att man alltid går på höger sida)! Blev lite småplock på IKEA, bl.a galgar eftersom jag handlat lite för mkt på senaste tiden, hehe! Letade efter en mössa måste jag erkänna, men fann ingen jag ville ha. Så nu sitter jag på internet och letar som bara den! När vi äntligen kom hem gick jag och la mig med en gång, jag mår/mådde inte alls bra! Så det får bli att stanna hemma idag. Sorry girls!


Klänningen jag har på mig köpte jag på HM för typ, ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0