Galna flickor.

Idag har samtalsämnet gått i ett enda tema: the prom. Ja vi har varit mer eller mindre varit hyper. Hur ska håruppsättningen se ut? Kommer det regna? VAD SKA MAN HA FÖR KLÄNNING? Lång eller kort? Vem ska man gå med? KOMMER NÅN ENS VILJA GÅ MED EN?!
Ja det var rätt kul. På något vis så har alla lite panik men är ändå rätt förväntantsfulla ;) Själv längtar jag. Älskar att få göra sig fin och klä upp sig!
Jag vet jag är galen, det är över ett år kvar. Men får man beslutsångest om vilket té man ska dricka så är det nog dags att man börjar i tid!


Nu ska jag skriva riddagbok och sen får jag hoppas att jag kan lägga mig så tidigt som möjligt. Natti!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Allt kommer att falla på plats när du väl är och provar klänningarna! Mycket lättare att se vad man passar i och vad man gillar, jag lovar dig! :)

2010-01-21 @ 18:05:50
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0