Icke roligt inlägg.

Jäklar, igår gick jag och la mig kl 9. Helt otroligt! Innan jag gick och la mig hann jag iaf med att se på invigningen av JVM med Magg och Sofia! Den var ju lite... eh B? Han som prata hela tiden var ju inte direkt duktig på att ropa upp alla länder, han gjorde hela tiden så folk var tvugna att applådera två gånger, vilket alla tröttnade på. SÅÅÅÅ SVÅRT kan det väl inte vara att göra rätt! Kevin Borg var ju sååååå bra mmm...hm.. eh. Nej men jag antar att det var lite mysigt, men lite coolare kunde det ju varit!
Mitt livs inköp: Min dunjacka. Seriöst, jag kom på det igår när jag stod ute och kolla på invigningen. En varm jacka är verkligen underskattat! Vet nog inte vad jag skulle göra utan den. Har aldrig svikit mig och lär ju aldrig göra heller ♥ ;)

Skoldagen, stressig och jobbig. Inte ens idrotten var rolig när vi skulle köra ALLIHOPA på EN plan (dvs två klasser). Vilka tror ni dominerar? Suck! Inte blev det bättre när några skidelever skulle ge sig in i matchen, dom flög förbi oss tjejer som flygplan. Gissa hur många gånger vi låg på backen då?

Friluftsdag imorrn, ska se på JVM.
Verkar bli nåt ikväll, hmmmm får se om jag joinar.

Kommentarer
Postat av: elina

men sofia va?? ska jag gå dit själv menar du då lr?

2010-01-26 @ 19:29:17
Postat av: elina

jaså nu såg jag^^ haha bra. jag vill inte se på skidor själv

2010-01-26 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0