Ännu mer snö?

Friluftsdag idag då! Gick upp runt 8, så liten sovmorgon blev det. Gick till skolan och mötte Elina, sen vidare upp mot vårt stooooora Valberg hehe! Placerade oss på läktaren, men kände att det saknades lite svenska flaggor, så vi gick och köpte för 5:-st och lite till våra pojkar också!
Jag var typ svettig när jag hade gått ända hemifrån och till valberget. Det vill jag lova att jag inte var en timme senare! FYYYYFAAAN va kallt det var!!! Det var riktigt plågsamt, när alla svenskar gått i mål utom lilla Henrik så gick vi och försökte köpa korv. Det var ju lite svårt eftersom vi inte ville röra oss mer än nödvändigt. Så en sovstund framför brasan när jag kom hem gjorde susen ;)

När jag kom hem stod det en skoter på uppfarten. Jaha tänkte jag, EN till.. Eller ja den förra är ju såld så nu är det en ny. Den var rätt fin, såg ut som en grävling, gul typ. Nu jävlar ska jag åka, !!!!!!!!!!!!!!!!!! Har saknat det, JA!

Pojkarna kanske såg sig själva på storbildskärmen? ;)

Elina i något fruset tillstånd

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0