Ett par tankar från er lilla Sofia.

Jag har tänkt på en grej. Det är 2010 nu. 2010!!! Fattar ni, när den här terminen är slut, då är det sommarlov. Ett sommarlov går rätt fort, om man tänker efter. Ingen tid som är jobbig direkt. Men efter det, då är vi ute på SISTA ÅRET! SISTA! Det är då vi tar studenten, vissa fyller 18 (ingen kommentar), man ska börja tänka på balen (!!), prestera det allra sista osv. Det är ju fan helt sjukt! Det här året börjar vi de sista året. Jag vet, jag kanske låter galen men jag tänker så här, på ett ungefär.. En annan grej är att jag aldrig nånsin har längtat så mycket efter våren som nu. Jag har hört i några år Elinas tjat om våren men jag har då aldrig fått någon feeling.. Jag förknippar alltid våren med jobbig skola, äckligt grusiga vägar, snö som bara ligger och skräpar, fula gräsmattor osv. Nu är det ljus, värme, fräscha vårkläder och en början på något underbart.

Kommentarer
Postat av: Tarmen

jag fyller 20 och går ut om några månader men ja tycker bara det ska bli skönt och slippa plugget.

men kommer sakna alla människor så jävla mkt!

2010-01-07 @ 19:18:28
Postat av: Sofia

shit 20 år:O fast du är ju 13 i psyket ;)

2010-01-07 @ 23:43:09
URL: http://gothigh.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0