Jag gissar på att nån filur mixrat med min design!

Det är fucking jävla iskallt i mitt hus nu, ingen hemma som eldar! 24 grader gillar jag mer, men det får väl duga med 14. Har pratat med mina pinglor i Branäs, dom hade det jättemysigt och jag längtar till måndag så jag får träffa dom allihopa!
Det är läskigt att va ensam hemma. Jag gillar det verkligen inte. Jag blir rädd för allt, mördare, spöken, tjuvar m.m m.m ja ni vet! Går på helspänn hela tiden. MEN då tänker jag såhär, VEM skulle vilja gå ut i 25graders kyla egentligen? Nä ingen!
Jag har bunkrat upp med goccamocca, gurka, vindruvor, choklad och senaste CHIC. Det är jävligt ensamt, men jag tror läxorna ska få göra mig sällskap. Vad sägs om det en lördagkväll?












Kommentarer
Postat av: lina

jag var också helt ensam igår kväll:( kände mig supersorlig. såg på robinson iaf! vi kunde ha dejtat :) vad har du gjort med bloggen förresten? fina tjejer :D PUSS!

2010-01-10 @ 18:31:02
Postat av: Sofia

aah det missade jag :/ ja det kunde vi gjort!! nej asså haha tror djungelpojken varit här och spökat. men nu är allt som vanligt ;) PUSS LINA!

2010-01-10 @ 23:30:25
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0