New years eve

Jag fick den STORA äran att skölja potatis till vår middag! (Jag måste ha pratat när kortet togs) BTW, min nya tröja från ZARA som jag köpte i Thailand! Det står Sofia över hela den♥

Magg och Elina jobbar för fullt med godsakerna

Ellen och Sofia fann nåt ätbart...

Min bror + Elinas bror fick äran att steka om fina entrecoterna. Jag tror det blev bra? ;)

The big kock

Maggan smuttar på nåt gott

Shake it!

Skum bild..

Dedor och jag. Vet inte vad jag håller på med. Byxorna som jag har på mig är jag iaf skitnöjd med, kommer från Gina Tricot!

Gott nytt åååååååår!

 

Tack alla, jag hade en jätterolig nyårsafton! :)

 


Kommentarer
Postat av: Tarmen

Gott nytt år på dig!!

Och jättefina bilder=)

2010-01-02 @ 19:13:42
Postat av: Sofia

gott nytt år tarmen!! :)

tack^^

2010-01-02 @ 23:08:12
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0