Vår kära lilla kung

Njut kära vänner, njut!




Det här är ett klipp från DVD'n från Peace and Love i somras. Vi var där. (Måste ju även skriva att han med gitarren så högt upp har ju vi pratat med (!!) och då fick vi höra hemligheten om DVD'n före alla andra tjoho!!) Tyvärr har jag inte köpt den än, men det ska ske inom en snar framtid. Jag och Elina fann klippet idag när vi satt i hennes soffa. Vi rös tamigfan över hela kroppen! Kent i all ära, men Håkan är nåt speciellt. INGEN kan sätta sig över honom! Nu har jag babblat färdigt, och jag hoppas ni kollar på klippet för det är VÄRT!

Kommentarer
Postat av: :)

Kan du inte ge lite klädtips? Visa dina senaste köp eller något annat? vi (jag) behöver lite inspiration nu. :D

2010-01-07 @ 15:01:04
Postat av: Sofia

Det här börjar kännas jätteknäppt nu.. :P Hur vet jag att det inte är nån som sitter och fejkar allt?

2010-01-07 @ 16:14:30
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: :)

Ja, tro inte det :)

2010-01-07 @ 19:27:26
Postat av: Sofia

Jo tyvärr gör jag det...

2010-01-07 @ 23:57:25
URL: http://gothigh.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0