Vårtermin dag 1.

Hahaha jävlar vilken dag! Första dagen i skolan och jag var som en fnittrig bomb. Eftersom jag inte sett folk på hur länge som helst så blev jag GALET glad när jag fick se alla tjejer och killar igen ♥ Och inte blev det bättre med skrattandet när en kyckling kommer in i ett knäppt-tyst klassrum, jag dog rättare sagt. Men senare tog huvudvärken  över efter ungefär 4 timmar sömn inatt. Idag hade jag ridning också, bara 3 st i gruppen! Hoppning var det och det gick rätt bra med tanke på att jag inte ridit på en månad.
Nu ska jag iväg och träna (!!!) och sen lägga mig bums i säng för idag blir det andra bullar!


Bild från Coral Island
(Ni behöver ju inte jämföra mig med dom fina flickorna jag har bredvid mig)


Kommentarer
Postat av: Fäny

Chicken-nuggets

2010-01-13 @ 22:28:21
Postat av: Sofia

HAHAHA

2010-01-15 @ 18:12:45
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0