En lördag

De senaste dagarna har bestått av en massaaaa bilåkning! Våra kära SOFIA och MAGGAN har ju fått körkort!! Störtkul :'D Igår satt vi tre på min balkong och myste. Sen.... åkte vi bil. Haha! Annars har jag tjänat JÄVLIGT lättförtjänta pengar nu i två dagar. Helt perfekt eftersom vi åker ner till västkusten next week. Något jag verkligen ser fram emot! Nu ska jag ta mig en lur så jag orkar med kvällens möjligheter.

Förresten, jag bodde på samma camping som Johan Palm i Borlänge. Men det enda han gjorde var att sitta och hångla med sin svarthåriga tjej. Emo......


Kommentarer
Postat av: v.

vi mötte han x antal gånger inne på området... HUR SMAL?! såg du hans gitarrsträngar till ben!?

2010-07-12 @ 13:08:43
URL: http://victoriaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0