Omfg

Okej. Igår. Jag och Ellen tog natt-dopp vid Kberg och allt var frid och fröjd. Vi blev erbjudna att se film med killarna och även Elina och Magg. Yes, why not? Till Ria åkte vi och 9 pers trängdes i en soffa och försökte se på Sherlock Holmes. Då började det bli disco utomhus som Frykis sa. Seriöst, jag satt bara och kollade på det. Jag är som kanske någon vet riktigt åskrädd. När jag var liten och såg svarta moln började jag packa en väska med kläder och gosedjur. Redo att fly liksom! Men alltså, helvete vad det blixtrade!!! Tillslut ville vi inte va kvar i lägenheten utan skulle försöka ta oss... till bilen.... Vi skrek. Vi var så jävla rädda... Pojkarna fick äran att köra fram våran bil (NEJ jag har ingen bil utan Maggans som jag åkte i) så långt fram till dörren det bara gick. Men den lilla biten man fick springa var hemsk. Vägen hem till mig skrek vi typ konstant. När vi samlat mod att gå in i mitt hus väckte vi mamma och hon var också jätterädd. Lille Mammi! Att ha ett ställverk 400 meter bort är ingen hit. Och idag vaknade jag till samma oväder. FY FAN VAD JAG HATAR DET!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag duscha som jag inte kommer ihåg sist jag gjorde... usch så äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0