Aj

OK jag petade mig nyss i ögat. Inte med mening då såklart, men fan. Jag tror jag har ett jack. Det är suddigt i hela ögat!!! Hoppas det går över snart..
På tal om smärtor så har jag så ont i mina tår att jag snart inte vet vad jag gör. Som vissa av er vet så lever jag med STÄNDIG nageltrång. Räcker med att jag slår i stortån lite lätt i nåt så har jag inflammation i flera dagar sen. Och det gör så förbannat ont!!!!! Man går inte normalt heller. Dock har jag ju redan opererat en stortå men vette fan om jag ska göra det med den andra. Gjorde så jävla ont:(
Osså har jag feber.

SYND OM MIG VA? :D


Verkar inte bli någon värd fredag helller ÅÅH gud så kul

Kommentarer
Postat av: v.

dom är verkligen hur bra som hellst! jag hade också en sådan där period för x antal år sedan, då det enda som spelades var alla GDs album! nu har man liksom släppt det där med "favorit band" lite, men dom är fortfarnade kvar närmast hjärtat! haha.

dom var helt oslagbart bra! jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det faktiskt! du har ju sett filmklippet på avslutningen som jag la upp på fb. man får gåshud av det, men det är inte ens i närheten av hur bra det egentligen var! :D jag grät när dom kom ut på scenen haha ^^

svårt att säga vilken som var bäst, faktiskt. men avslutningen var helt stört bra! mäktigt som bara den! tänk dig ett medley: When it's time, Wake me up when september ends och Good riddance time of your life! helt sjukt! :D

2010-06-12 @ 18:48:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0