Blond kalufs

Detta hår hade jag i November. Nu har jag axelkort. Hmmm... När jag ser en bild som denna undrar jag faktiskt varför i hela helvete jag klippte av det. Fast grejen är att just där hade jag orkat fixa till håret med lite lockar och då blir det ju såklart fint. Men sådär går man ju inte varje dag (om man inte heter Elin Kling då).
Älskar färgen jag hade.
Men t.o.m en obildad fordonskille skulle sett att mitt hår var frissigt som en kvast och hade sämsta kvalitén ever.
Jaja, nåt beach-hår blir det inte denna sommar. Jag satsar på nästa! ;)


Kommentarer
Postat av: Casperdaniella

Excellent site.

2012-06-21 @ 06:44:33
URL: http://casperdaniella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0