Pappa är inte så dum som man tror

Okej. Pappa kom hem på lunch och satte sig vid datorn. Då frågar han om Kent ska släppa ett nytt album. Jag svarar såklart "MEN NEEJ." för jag förstår ju att han blandat ihop det med det nya Singstar med Kent.
Så skickar Johanna ett sms och frågar om Kent ska släppa nytt.
Ja visst fan skulle dom de.

Omslaget är ju heeeeel-tokigt snyggt. Som Fanny skrev, detta ska man köpa och hänga på väggen! (Läste också att bilden togs i TORSDAGS, det kan man kalla snabba puckar!)

Det släpps dagen innan dom spelar på Peace and Love. Blir svåååårt att lyssna in sig, men om dom är rättvisa nog så spelar dom bara de två singlarna som kom idag :)

Gamla Ullevi var precis det jag behövde nu.


"jag kan höra musiken du gav mig i natt
stå still, jag loopar samma takt
men det finns nåt där som bara måste bli sagt

jag tänker på dig
"

Kommentarer
Postat av: v.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! nice! :D

2010-06-15 @ 22:06:50
URL: http://victoriaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0