Ingen kommer att tro dig

Oj vad jag inte har skrivit på ett tag. Men så blir det ibland! Har fixat mig jobb iaf, HUR gött som helst! :)

De senaste dagarna har jag varit med mina två kusiner i Lekvattnet i mormor och morfars sommarstuga. Exakt det bästa stället på jorden. Har varit väldigt lugnt och skönt! Igår åkte vi på en tur över till Norge. En ny bikini blev det för min del, väldigt snygg!
Och såklart gör jag allt för att få ligga i solen. Idag har jag varit ute med Mats och Fanny och pressat järnet! Blev även en sväng upp till volleyplanen och fick träffa Elina som varit borta från mitt liv i flera decennium!!

Och som det verkar nu så blir det midsommarfirande på min balkong med mina bästa flickor!!


Förra året



Kommentarer
Postat av: Fannny

åååå jag kommer förbi en sväng då imorn, jag vill vara med er litegrann också!

2010-06-24 @ 22:27:50
Postat av: Amanda

Så himla fin! :)

2010-06-28 @ 13:42:13
URL: http://givemelove.blogg.se/
Postat av: Maxdaniela

Your website is extremely interesting

2011-02-18 @ 21:12:33
URL: http://maxdaniela.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0