Sommaren läker alla sår

Midsommar var fantastisk! Balkong-hänget hemma hos mig funkade och vi dansade faktiskt runt en midsommarstång, i mitt vardagsrum. Det var kul! Något mindre roligt var att dekorationen vi hade satt upp hade färgat av sig på det nygjorda golvet så det var helt blå-gult. Och då ska ni veta att jag har RIKTIGT pedanta föräldrar. Fick ringa mamma och vi skura i en halvtimme.. Men som tur var gick det bort! :) Drog vidare ner mot byn och Faktoriet där jag hade en riktigt riktigt rolig natt! En hel-lyckad midsommar :D

Just nu håller jag på att ta itu med mitt rum eftersom mitt liv i stort sett bara flyger förbi det. Rummet alltså. Det blir bara en avställningsplats och sovplats. Då ser det ut som fan själv!

Men nu blir det att lägga sig och läsa och tagga båt-tur imorrn!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0