Snart är det dags

Festivalyran äääääär igång! Och det började med en rätt dålig grej. Jag tar mig inte hem på söndagen p.g.a missförstånd. SKIT! Spörs att se hur jag kommer att lösa detta :S
Har ej börjat packa än, mest för att ja verkligen inte vet vad fan jag ska ha med mig. Bara tältgrejerna är ju hur mycket som helst!

Förövrigt ni som tycker om Kent, deras nya album finns nu att höra på Spotify!

Jag och Elina har svintråkigt. Vi funderar på vad vi ska göra... men det finns inget?! Ge mig en storstad!

2008


Kommentarer
Postat av: elina

fint

2010-06-29 @ 20:21:19
Postat av: Faäny

Haha, Du valde den mest osmickarande på Elina och den mest smickrande på dig :D :D

2010-06-29 @ 21:45:31
Postat av: Sofia

men hallå jag tog faktiskt det första jag hittade :( det finns inte så mkt bilder på mig och elina!

2010-06-30 @ 13:14:26
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0