Where the story ends

Ja då var det slut.
På fredag ser vi när studenterna springer ut, och nästa gång är det våran tur.
Helt sjukt. Och innan dess ska jag ha gjort ett projektarbete. (Japp jag har rå-panik inför det)
Nu har man ju några lediga dagar innan det riktiga sommarlovet börjar och jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Nån sol verkar det ju inte bli så nåt sol-relaterat är ju struket från listan. Imorrn hade jag faktiskt tänkt att dra till Karlstad, ensam. Behöver verkligen något att ha på mig inför kommande helger och jag shoppar alltid bäst själv. För jag känner INGEN som har sån beslutsångest som jag har!

Och jag längtar till Peace and ♥ nåt så fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0