KENT!

Hej vänner. Nu kör vi igen!
Min helg har varit rätt så bra om jag får säga det själv. Lugnt på fredagen även om jag var med några vänner, lördagen blev det fest jäävligt sent på natten och ett besök söderut som var goooodie :)
Kan ha gjort min vecka.
Eller ja, vet ni vad som mer gör min vecka?
Att jag ska på Kent.
Idag.
DET SKA BLI SÅ IN I HELVETES GÖTT OCH ROLIGT SÅ NI VET INTE!
Det här har jag fan längtat efter i över ett halvår.
Åker kl 2 och är hemma runt 4 inatt :)
TAGGATAGGATAGGATAGGA!
Låt oss få en bra låtlista också.



Kommentarer
Postat av: Svenmargrete

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-03-21 @ 12:11:46
URL: http://svenmargrete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0