1 Mars

  • Började sportlovet med en tid på sjukhuset 9.00 (!!) för att ta bort två fläckar på magen. Andra gången i mitt liv jag får bedövning uuuuuschaaa fyfan hatar de där. Men det gick bra, lite obehagligt nu bara.
  • Kl 10 blev det klippning. Skulle ju ljusa upp det och ist för att göra slingor som jag alltid gjort så körde hon i typ blondfärg i hela håret. Vet inte om jag är så nöjd direkt... Jag ser ut som en chicken. Men får väl vänta en vecka eller så så jag får en lite mörkare utväxt. Jag satt i samma stol från 10 till typ halv 2, FYFAN!
  • Fika med tjejor senare. Gick och lusade ut Torsbys butiker osv...

Och jag har ju ingen kamera då eftersom den blev snodd men den är påväg, så stå ut med detta så länge.
Nu ska jag dra ner till Elina och äta popcorn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle också behöva ta bort fläckar, men jag är rädd att jag ska få ärr, för det är i ansiktet. finns det risk att jag får det?

2010-03-02 @ 10:54:02
Postat av: Sofia

Man får väl alltid ärr liksom... men jag vet väl inte hur mkt :P

2010-03-02 @ 17:17:23
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att din typ bästa vän klagar på att alla skriver vad dom gör och tider å så va? hon är besatt av att klaga på andra likaså du men nu har du varit en snäll flicka ett tag och inte klagat på andra, ett plus till dej. asså varför ha en blogg om man inte får skriva vad man gör? de är ju de man vill läsa, kan du fråga din vän de?

2010-03-11 @ 12:40:12
Postat av: Sofia

"asså varför ha en blogg om man inte får skriva vad man gör?"



MEN ASSÅ????? varför ha en blogg där man inte får skriva vad man TYCKER? är du dum i huvudet? anonymjävel, usch jag spyr

2010-03-11 @ 23:08:31
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: anonym

det är ju din kompis som är dum i huvudet som skriver så? haha smart där!

2010-03-16 @ 21:06:13
Postat av: Sofia

men herregud, hon får väl skriva att hon hatar bloggar där man skriver vad man gör!!!!!!! varken hon eller jag bryr sig, fan vad jag älskar att kolla IP-nummer alltså hahahaH!!!

2010-03-16 @ 21:37:50
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0