Love me, wherever you are

Jag tror min kropp fick en chock idag när jag åt grillat för första gången iår, för jääävlar vilken huvudvärk jag har! Känns som om en apelsin skulle göra susen. För jag är alldeles för lat för att ta tablett.
Imorrn har vi i SPSP rollspel, vi får inte ha jeans på oss och ska ha kavaj. Känns som om det bara är jag och Fanny som kommer fixa det, pojkarna verkade inte så engagerade. Hehe vi får se hur det går! Resten av veckan blir plugg i guess.

Helgen bjuder på....?

 

(Nej jag försöker inte göra min hud "finare", jag vet inte varför det ser så redigerat ut)

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

AHAhahaaaa huvudvärk av grillat :'D haha go du är

2010-03-10 @ 20:59:23
Postat av: Sofia

hahah ja men ^^

2010-03-10 @ 22:18:14
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0