13 Mars (17 dagar kvar!)

Hej godingar! Sitter i soffan och tar igen massa Glamourama-avsnitt som jag missat. Petra måste ju vara den mest virriga personen i hela Europa, så jäkla rolig hahah! Har ni inte sett den serien måste ni göra det, finns på tv3.se tror jagggg. Gårdagen var rolig iaf! Jag, Magg, Ellen och Sofia var hemma hos Elina och väntade på att hon skulle komma hem från GBG ooch överraska henne!! Hahah det blev ju som det blev, men tror hon blev glad iaf över presenten :D Denna fick hon:

Bilder från kvällen, sen gjorde vi som ALLA I TORSBY åkte ut med biiiiil och raceade lite! Var hemma runt 01.30 men pratade med en full och go människa till 3.... guuuuud somnade som en stock.
Nu blire kinamat!

Kommentarer
Postat av: linis

ni lovade att filma ju!! gjorde ni det?:)

2010-03-13 @ 15:15:50
Postat av: Sofia

Njaaa asså det blev så konstigt så jag vet inte om jag fick med allt på film, bara jag som hade med kamera ju ><

2010-03-13 @ 19:13:09
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0