14 Mars

Gooooooooodmoooooorgon
Igår blev det fest! Jag och Elina drog till Maschel's först, rätt kul där faktiskt:) Sen skulle vi ju såklart dra vidare. Jag som var den enda under 18 (fyller i November, hur hemskt???) fick det lite kämpigt att ta mig in men det funkade ;) Fast det var väl ändå ingen höjdare ändå. Hade faktiskt en redigt rolig kväll till en början iaf! Dock hade jag velat vara någon annanstans senare.. menmen, sånt man får leva med tyvärr! Har inga bilder, vågar ju inte ha med kameran längre sååå ><

Idag blir det TYVÄRR matte för hela slanten, prov på tisdag! :/

Kommentarer
Postat av: Karlalvilde

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:12:42
URL: http://karlalvilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0