Hästar suger...

Jarra hoppningen idag gick bra! Dock jävligt tidigt på morgonen så man var ju lite dåsig såklart. Men idag har jag då tränat ryggen och magen som fan, haha! Måste bara lära mig att trampa ner hälen, för det var lite svajigt ett tag där när vi kom upp i högre höjder..Sofia ute och flyger!  Resten av dagen gick smärtfritt, började med idrott och hälsa B idag också. Lite annorlunda upplägg såklart än A men det blir nog kul! :) Fick våfflor hos farmor, sen snabbt iväg till stallet igen och knoppa... Seriöst, det är nog fan bland det värsta jag vet. Kommer aldrig lära mig och jag vill nog inte heller för jag suger kuk. Aepp, och jag tänker inte skriva på nåt projekt. Jag ska sova. Skiter i skolan hihiiihih busig!

(Varning för hemskt intressant inlägg gjort av Lucifern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0