Lugn söndag

När jag vaknade imorse var det vitt, vitt och lite mer vitt ute. FYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad ledsen jag blev då ;( Det enda jag lever för nu är ju att få se våren igen! Och då kommer det MER snö. Men jag antar att den är borta tills imorrn eller nåt. För jag ska väl inte behöva sätta på mig dunjackan igen?

Jag och mamma gick i samma fotspår, vitt. Vi har kollat möbler som bara den och lyssnat på Johnossi. Rolig combo jag vet :P Enda gången vi kan göra sånt är när inte pappa är hemma. Då är det mer: "SÄNK LJUDET!!!" "Nejnejnej de där går inte, det blir för fult!" "VITT? Vi ska fan int ha vitt na!" Ja... Det är min pappa de, fattar ingenting.. När balkongen byggs om hoppas jag att det är jag och mamma som står för detaljerna.

Kanske borde börja på min uppsats.....? Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0