Elinas 18-års fest

Igår var det torsdag. Jossapossa kom till mig på eftermiddagen och vi fixade oss tillsammans, hon jättesminkad och jag helt osminkad åker vi ner till Elina där det väntade ett helt kök fullt i folk. Tiden gick, vi åt tårta, sjöng, åt snittar, dansade, kände på Elinas dildo, hånglade och allt annat man gör på en fest. Det var rätt konstigt att se Elinas hus i en sån galen fest :P Jag hade iaf skitkul och jag hoppas du är nöjd Elina, inte för att just jag hade kul men ja du fattar ;)

Innan festen skulle jag peela mina läppar så jag kunde ha läppstift på mig. Det resulterade mest i att jag fick RÖDA läppar som är svullna. Idag är dom torra as hell och fortfarande röda... :( Jag kan verkligen inte det här med skönhet.

Imorrn åker jag till Oslo med Magg och Elina!


(Och nej jag har fan inga bilder eftersom jag fortfarande inte fått min kamera än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0