Kläder för killar

Jag sitter just nu och försöker "hjälpa" min bror att hitta lite kläder åt honom. Eller han bad mig om hjälp.. HÄRLIGT att han har förtroende för sin syster och tycker jag är duktig på sånt jättestort tack dig dig kära lillebror! Grejen är den, att varje gång jag blir tillfrågad så vill han att jag hittar nåt fint på... junkyard. Vem fan hittar fina grejer där? Det är ju bara en massa huvtröjor ALLA har. Vet ni vad jag sa åt han? Att han skulle gå in på Acne's hemsida för lite inspiration hur man klär sig, hehe.. Han nappade liiiiite. Ni vet, han går ju på Frykenskolan där man INTE FÅR HA KONSTIGA KLÄDER OCH "STICKA UT" utan man ska ha huvtröjor som alla andra. Spyr.. MEN jag tror jag nådde fram med mitt budskap till han iaf, får se hur det slutar ;)


Undertiden jag gjorde detta insåg jag att jag hellre hade blivit en kille. Jag vet ju precis hur jag skulle klä mig då...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så rätt, i Frykenskolan ska man ha huvtröja och jeans. Men det ska man skita i och ha på sig vad man vill, det är kul att sticka ut. :)

Men jag tycker iaf att han ska ta till sig ditt budskap och jag håller alla tummar att han gör det, så man ser något annat än.. huvtröjor? :)

2010-03-08 @ 16:40:20
URL: http://givemelove.blogg.se/
Postat av: Tarmen

Tror han kan hitta en hel del kul på stayhard och zoovillage :)

2010-03-09 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0