Sista dagen på sportlovet

Söndag och jag har panik. Det är skola imorrn och jag har 1000 saker att göra. Har inte ens kollat på skolgrejerna detta lov, har ju gjrot andra grejer heeeeela tiden :S ÅNGEEEEEEEEEEEEEEEEST! Dock går vi ju bara i skolan måndag och tisdag, sen resursdagar resten. Och volleybollturnering också, wohohoh OSTARNA kommer vinna! ;)

Vaknade 1 idag. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUh. Men nu har jag iaf beställt bussbiljett till Örebro och KEEENT! Ååhhh längtar så jag håller på och dö. Inte länge kvar heller.

Sen har jag och mamma fixad med en annan grej som kommer komma med posten nu i veckan. Det kommer va min finaste grej nånsin!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0